Börjar på nytt.

Jag hade tänkt att börja blogga igen. Så nu har jag startat en helt ny blogg, det känns bäst så. Idag så har jag bara chillat i skolan med sarah , det var typ bara hon och jag där alla var borta-.- Sen gick vi hem till mig lagade mat kollade film och typ satt vid datan ett tag :) Och vi typ har skrattat igenom hela dagen, sjukt mycket roligt som har hänt. när sarah gick tog jag en dusch, men vårat lås på badrummet är trasigt, otroligt jävla jobbigt är det, för det kommer in folk som kan vara familj, men det kan också vara utomstående. haha. Nu sitter jag i alla fall och kollar på film, jag är heelt ensam hemma, och det är riktigt skönt. Jag borde plugga för att vi har prov på fredag, men har ingen motivation alls! Ha de bäst, puss.

Love you girls Runa, Sarah, Sofia


Kommentarer
Postat av: Anonym

har ni prov på fre -.- ? det var väl ändå nästa fredag louise? :) puss

2009-01-28 @ 14:34:01
Postat av: louise,

Haha kommer inte ihåg :P <33

2009-01-28 @ 15:59:00
URL: http://louisehjelmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0