Smoothies

God morgon bloggen!
Nu är klockan halv 11 och jag och runa har redan hunnit äta frukost och vaknat till liv. Till frukost blev det ett riktigt nyttig smoothie.

Recept: 1 banan, mycket hallon, ett rott ägg, yogurt, mjölk.

Jag vet, ägget låter super äckligt men man känner inte smaken det blir bara mycket nyttigare. Nu sitter vi med varis laptop och kollar på VM i storslalom. Det är tråkigt för att alla åker ut ochdem skyller på det dåliga underlaget, fyfy sånt kan man inte skylla på. Nej nu ska jag göra mig i ordning, får se vad jag kommer hitta på idag.
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Fia

Ååå smoothie som är så gott!

2009-02-12 @ 11:04:27
URL: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0