"Moget att röka när man går i åttan"

Denna kommentar ficka jag av en amonym läsare. Och visst det är aldrig moget att röka, spelar ingen roll om man är 13 eller 94. För att det kommer alltid att vara lika farligt. Men det är ens eget val om man vill göra det. Även om jag tycker att det är onödigt och jag tycker att fler borde säga nej till det, så vet jag att det inte är så lätt för alla. Och fler kanske borde peppa folk till att inte göra det men till sist så är det den som rökers beslut, och det kan ingen göra något åt.
Men rökning dödar, och det kommer aldrig sluta göra det! Så fatta rätt beslut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm, jag ser ingen sådan kommentar ? :)

2009-02-18 @ 23:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0