Måndag!

Halloj bloggen!
Dålig uppdatering idag, jag vet. Har inte alls haft tid. Jag hade tänkt att börja med att svara på dom 2 frågorna som jag fick igår ( lite fler kunde jag väl få?-.-) . En tjej frågade hur mycket läsare jag har, och det är olika från dag till dag, men allt mellan 20 till 40 läsare. Inte så mycket änn så länge, men det går bara upp! Och andra frågan var vad jag lyssnar på för musik. Och jag lyssnar verkligen på allt. Jag älskar Snook, hilltop hoods, och good charlott. Det är tre favoriter. Ja det var dom frågorna. Dagen har varit bra, till en början... Jag var i skolan som vanligt sen ville Jacob att jag skulle sjunga i hans band så jag följde med till musiksalen och sjöng lite. Det var riktigt kul och guud vad dom va duktiga. Jag fick mycket beröm och  dom vile att jag skulle fortsätta sjunga, så varför inte? Sen runt klockan halv fem rngde mamma och sa att tedde ligger på sjukhuset... Han har fått ett hål i lungan, vilken inte är så bra. Så han ska stanna på sjukhusen ett tag nu. Men jag sover hos lotta på söder, nu ska jag gå och handla.
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Runa

oj, ett stort hål? ;o

2009-02-16 @ 21:15:29
URL: http://runasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0