Hemma själv ikväll :)

Hej bloggen!
Jag kom nyss hem från runa :). Vi var i skolan sen till stan sen till Runa. Där möttes vi av Nora och Filip som låg som två arbetslösa, nykära 40-åringar i soffan! haha gud vad jag skrattade. Nu är jag I alla fall hemma och ska bara vara det ikväll. Kanske kommer någon över. Eller runa kommer i alla fall senare. Tedde kommer inte vara hemma, inte mamma och pappa heller. Så det blir jag helt ensam med popcorn och film, I gues... Men sånt behöver man nog också ibland, eller? Jag har lite bilder från dagen som jag INTE kommer lägga in nu, utan kanske senare ikväll. Jag hoppas att ni får en lite mer fartfylld kväll än mig.
PussochKram

Jag är verkligen super sugen på att segla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0