Fika shopping med B.vän

Hej bloggen :)
Nu ligger jag på runas golv och hade tänkt att lägga in lite bilder, på mig och runa i våra nya fina kläder. Jag och runa åkte till stan även fast båda typ har köpförbud för att vi handlar så mycket kläder. Vi åkte först till tcentralen, där det inte fans något roligt alls så därför gick vi vidare till sture.p. Där blev det fika och shopping. Jag köpte chinos, en t-shirt , en blus/skjorta, och en sjal. Sen gick vi hem till mig för att hämta saker. Min mamma tycket kläderna var fina men när jag sa att jag köpte ett till par chinos, skrek hon CHINOS?! haha men jag var bara tvungen. Sen gick vi hem till runa och nu är vi här. Puss och kram






Kommentarer
Postat av: Anonym

omg o.O

jag måste oxå ha chinos;> var någonstans är dom billigast? (a)

2009-02-12 @ 22:27:28
URL: http://stinatysk.blogg.se/
Postat av: Runa

gina haha men dom snggaste finns på carlings:)

2009-02-12 @ 22:38:14
URL: http://ruuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0