Hemma, brun och ren!

Hellu bloggen!
Nu är jag hemma jag solade i tio minuter, så jag är brun och fin. Jag har nyss duschat och ätit, jag älskar känslan av renlighet! Det är så hemskt att sova över hos någon och vakna dagen efter med gårdagens smink och otvättat hår, tycker inte ni det? Ändå sover jag borta ganska mycket. Det var facktiskt jag som lagade maten idag! Vårullar med en supergod avokado sallad, mums! Tidigare gick jag igenom alla bilder som jag och min pappa har tagit genom åren, och det är inte lite... Jag har kollat på bilder sen 2003, jag grät nästan när jag såg dom. Och gud vad man har förendrats! Det känns som att man har sett likadan ut hela sitt liv men när man kollar på bilder ser man verkligen en stor skillnad. Jaa det är riktigt kul att uppväcka minnen ibland. Bilderna finns inte på den här datan, men jag kommer lägga upp dom senare. I alla fall, jag tänkte spela in ett videoinlägg nu, men jag kan inte hitta web kameran tyvärr. Men så fort den kommer fram lovar jag ett video inlägg.
Puss och kram!

Här är en bild från 2005. Jag matilda runa stina mika.

Kommentarer
Postat av: Runa

haha inte bara 2005, det där var innan typ iaf 2004 :)

2009-02-17 @ 21:17:03
URL: http://runasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0