Gårdagen

Hej bloggen!
Det blev inga fler inlägg igår, så jag skriver vad som hände nu. Jag och runa var i flottsbor, där mötte jag min barndomsvän André som tävlade i slalom. Backarna var tråkiga så vi tog en lång lunch. Men efter ett tag var vi uppe i backen igen och skulle driva lite. Vi låtsades som att runa inte kunde åka så hon plogade mellan mina ben och jag höll i henne, det låter helt stört men man brukar göra så med små barn. Det gick inte så bra för att runa är inget litet barn. Så vi störtar ner för hela backen med volter. Jag fick runas stålkant på min läpp så den är HISTORIA. Jag spottade blod i typ 10 minuter sen sa jag till runa
- Vill jag se min läpp?...
-Aj min mage, aj min mage, aj min mage
Får jag till svar...
Men jag dog i alla fall inte. Senare åkte vi till mina kusiner på middag. Man kan ju ha det roligare men det var trevligt ändå. Jag tar igen denna hemma sittar helgen nästa helg ; ).


Så ser min läpp ut nu... en dag efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0