Det här går inte bra...

Fan vad jag är dålig på att packa,det skiter sig alltid. Så nu sitter jag här med antingen för liten väska eller för mycket packning. Vad tror ni? Aja, jag får nog ta en större väska för att jag kan inte hitta något som jag skulle tänka mig ta bort ur min klädhög. Åhh jag längtar tills i morgon, vill verkligen åka skidor, är grymt taggad! Om ni har något tips på saker som man kanske ska packa med sig, så säg till! Det här är i min väska nu:
* Ett par burton skidbyxor
* 2 skidjackor en från 8848 och en från helly hansen
* 2 par jeans, ett par chinos
* 3 Skjortor
* en blus
*3 stickade tröjor
*2 underställ
*2 Varmare tröjor
*underkläder
*smink
*skidor och allt sånt förståss ;)
*2 par skor
*nesecär
*Dunjacka J.linderberg
Har jag glömt något?

Puss/L


Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta tre jackor, herregud

2009-02-23 @ 11:30:30
Postat av: ööhm?

vi bryr oss såååå mkt om vad det är för märken på jackorna!!!!!!!><

2009-03-07 @ 18:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0