Dålig uppdatering, jag vet

Hej bloggen!
Jag hann inte skriva så mycket igår på grund av allt som hände. I alla fall, tedde börjar att bli bättre men får nog vara på sjukhuset ett tag till. Jag är hemma, känner mig jätte hängig. Jag har ont i huvudet och fryser. Känns som att jag ska bli förskyld. Jag vaknade upp hos lotta och sen gick jag till skolan var där i fem minuter. Och nu är jag hemma, och ska äta vitaminer och sova tror jag. Jag borde plugga lite också. Men jag har verkligen inte någon motivation. Han ni några plugg tips? Jag skulle verkligen behöva det nu, för det känns som att jag är helt lost i plugget. Nu ska jag sova en stund.
Puss och Kram

Tedde på sjukhuset

Kommentarer
Postat av: =)

om det är någon text du ska läsa är det väldigt kul att sjunga den istället. =) och du är ju bra på att sjunga också, så ta i så grannarna hör. ;)

2009-02-17 @ 19:31:42
Postat av: Matilda

Har din bror blivit enarmad louise? :O

2009-02-18 @ 22:30:49
URL: http://matildua.blogg.se/
Postat av: Matilda

Har din bror blivit enarmad louise? :O

2009-02-18 @ 22:30:54
URL: http://matildua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0