Onsdag

Hej, hej
Det är onsdag, jag Sarah och Jenny jar varit hos mig typ hela dagen, för att skolan söög. Så nu sitter på och kollar på film. Vi har nyss varot och köpt chips cola och godis haha. Tjockisar som vi är :D. Jag är fett irriterad på dom för dom springer runt och ska försöka skrämma mig! Åhh, jag lackar snart. aja dom är som dom är. undrar fan vad dom går på. Ikväll som jag vara hemma för att jag har utegångsförbud -.-. Veckan är snart slut! såå jävla skönt, fast på lördag måste man vara i skolan, börjar kl halv 10 och slutar 12. Tråkigt, men jag överlever nog. Nu ska jag kolla klart på filmen, Puss

Saknar sommaren, (rånö 2008) ska dit i år igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0