Tisdag/Onsdag

Hej bloggen !
Jag har ju inte bloggat på ett tag så att jag, startar med att berätta vad som har hänt idag och och vad som hände igår. Igår så åkte jag till kungsberget med skolan , det var grymt kul! För att det var bara 8 8:or som var med, och massa sjuor... men dom märktes inte. I alla fall så var det riktigt roligt, dels att testa nya skidorna, dock lite tråkigt att jag inte tog twintip skidorna för det är en skit skön snowpark där. Men men, det gick ganska bra ändå. Jag åkte mest med sofia.r elsa roy och aa alla typ haha :P han tyvärr bara åka ett åk med runa, men whoow hon har blivit bra! Mycket mycket bättre sen sist. Men det var väl nästan allt som hände igår.
Idag vaknade jag upp med tung huvudverk, tog lite tabletter, sov lite till, gick upp, duschade och sen till skolan. Men då var klockan ganska mycket... 13.00 och vi slutade kl 14.00. Men jag stannade kvar lite. Sen tog jag och runa bussen till kärrtorp, skulle gå in och köpa bullar mötte vi några och det blev mycket pinsamt, haha. Nu sitter jag hos runa, kollar på OC, det är sååå bäst! Nej nu ska jag vara lite social med runa, puss puss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0