PANIK!

Hej bloggen nu är jag hemma, inburad i mitt rum! Jag har panik, min bror teodor har nämligen spytt en gång och min största fobi är att just spy. Så nu sitter jag på mitt rum, pratar eller äter inte med någon/något utanför. Jag har också en desinfektionspray som jag sprayar över allt. Den gör att alla bakterier dör eller något, så det är ju bra. Jag har aldrig varit magsjuk och hoppas på att aldrig bli det heller. Aja nu kollar jag på du är vad du äter, så töntigt, men men , hörs senare.
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

nejmen hjärtat då :) han spydde antagligen för att han har varit på sjukhus? om han gjorde någon operation?

2009-02-19 @ 20:23:54
Postat av: louise

nej men han opererades inte :( det gick magsjuka på sjukhusen buhu jag kommer dö! <3

2009-02-19 @ 20:27:39
URL: http://louisehjelmqvist.blogg.se/
Postat av: Runa

haha ojdå :)

2009-02-20 @ 12:13:10
URL: http://runasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0