Dramatisk dag...

Hej bloggen! Det har hänt en del saker idag... Dagen börjad med en lång härlig dusch, sen idrott. På idrotten var det gymnastik, alltså kullerbyttor (stavas det så?), stå på huvudet m.m. Allt gick så bra så, tills att det knäcker till i sofias nacke när hon stod på huvudet. Först så förstod jag inte vad som hände, men sen fattade jag att hon hade gjort illa nacken och ned längst ryggen. Just då kunde hon inte röra sig inte prata eller andas. Efter ett tag när det blivit lite bättre så kom ambulans och hämtade henne (och mig) så fick vi åka till karolinska sjukhuset. Hon fick rönkas, och massa saker. Sen kom hennes mamma, och när allt var klart och det inte var något farligt så fick vi käka på donken! Haha dagens höjdpunkt.  Och nu kom jag nyss hem till matilda och äter mörk choklad med cocacola och teh efter att ha varit i stan.
Puss på er.

Gammal bild på mig och matilda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom och gör det då! :)

2009-02-19 @ 16:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0